استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال چلسي دوشنبه در آخرين ديدار از هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس با نتيجه يک بر صفر ميزبان خود منچسترسيتي را شکست داد.


هفته بيست‌ و چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس شب گذشته (دوشنبه) با برگزاري يک ديدار به پايان رسيد که در آن دو تيم منچستر‌سيتي و چلسي در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. منچستر‌سيتي اين فصل موفق شده بود همه ديدار‌هاي خانگي خود را با پيروزي پشت سر بگذارد و همچنين از سال 2010 در تمام ديدار‌هاي خانگي خود در ليگ برتر موفق شده بود گلزني کند.

در نيمه اول شاهد بازي جذاب و زيبا از سوي دو تيم بوديم. ابتدا اين منچسترسيتي بود که روي ناهماهنگي مدافعان چلسي حمله مي‌کرد و موقعيت‌هاي خوبي داشت. سيلوا از دو متري دروازه توپ ساده‌اي را از دست داد تا بازي مساوي بماند. بعد از اين حمله باز هم چلسي دست به کار شد و اين بار هازارد با حرکات خود خط دفاع سيتي را آزار داد.

جدي‌ترين موقعيت نيمه اول را بازيکنان چلسي از دست دادند که راميرس در حالي که با دروازه‌بان سيتي در حالت تک به تک قرار داشت توپ را به دستان جو هارت کوبيد اما طولي نکشيد که در دقيقه 32 برانسيلاو ايوانوويچ موفق شد با شوتي سرکش گل نخست بازي را به ثمر برساند.

پس از اين گل سيتي چند حمله داشت ولي ضربات ژکو يکي پس از ديگري بيرون مي‌رفتند. در اواخر نيمه اول، هازارد از چپ حرکت کرد و با پاسي ديدني اتوئو را با دروازه خالي سيتي تنها گذاشت ولي مهاجم کامروني توپ را به ديرک دروازه زد تا نيمه نخست بازي با برتري يک بر صفر چلسي به پايان برسد.

در نيمه دوم نيز باز‌هم چلسي سراپا حمله بود و اين‌بار نمانيا ماتيچ خريد جديد چلسي با شوتي از راه دور خطرساز شد که ضربه اين بازيکن نيز به تير دروازه اصابت کرد. چند دقيقه بعد داويد سيلوا موقعيتي عالي از دست داد.

در ادامه مسابقه کيهيل از روي يک ضربه کرنر بار ديگر تير دروازه هارت را براي بار سوم به لرزه در آورد. در ادامه موقعيت‌هاي سيتي به ثمر نرسيد تا بازي با همان نتيجه يک بر صفر به اتمام برسد و سيتي اولين شکست خانگي خود در اين فصل ليگ برتر را متحمل شود.

بدين ترتيب چلسي هم‌امتياز با منچسترسيتي و تنها با دو امتياز کمتر از آرسنال در رده سوم ليگ باقي ماند.

ترکيب چلسي: چک، ايوانويچ، کيهيل، تري، ازپيليکوئتا، لوييز، ماتيچ، راميرس، هازارد (با)، ويليان (ميکل)، اتوئو (اسکار)

نيمکت: شوارزر، ميکل، کول، لمپارد، محمد صلاح، دمبا با، اسکار

کارت زرد: ويليان، ايوانويچ، ماتيچ

گل: ايوانويچ (33)

ترکيب منچسترسيتي: هارت، زابالتا، کومپاني، ناستاسيچ، کولاروف، ناواس، توره، ديميکليس، سيلوا، ژکو، نگردو (يووتيچ)

نيمکت: پانتيليمون، بوياتا، کليچي، ميلنر، رادول، لوپس، يووتيچ

کارت زرد: دي ميکليس، کولاروف، ناستاسيچ

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان